ceturtdiena, 2010. gada 18. novembris

Rīgas sabiedriskais transports invalīdiem

Sākot ar 2010. gada 1. martu Rīgā ieviesa e-talonu – arī invalīdiem. Līdz šim 1. un 2. grupas invalīdi Rīgā un Latvijā brauca uzrādot invalīdu apliecības, bet tagad Rīgā noteiki vajagot e-talonu braukšanai sabiedriskā transportā. No sākuma es tam nepievērsu uzmanību, bet, kad man divas reizes „piesējās” biļešu kontrolieri – aizgāju un izņēmu personalizēto bezmaksas e-talonu.  Paskatieties, ar kādām probēmām jāsaskarās 1. grupas invalīdam, kam IR e-talons.

http://www.youtube.com/watch?v=ySg2dFRYWfk&list=FL52l09xj1flErV8iimSA3Fw&index=19&feature=plpp_video

Piebildīšu - vairāki sabiedriskā transporta šoferi ar varu cenšas man iedot bezmaksas braukšanas biļeti, nepajautājot, vai tā man vispār ir vajadzīga.

p.s

Nesaprotu, kāpēc mans vārds Gunārs videosižetā pārdēvēts par Guntaru.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru