piektdiena, 2024. gada 12. aprīlis

Dzīvei nav melnraksta

Šis video ir tapis 2023. gada novembrī Latvijas televīzijā. Es runāju (faktiski atbildēju uz žurnālista jautājumiem) tar savu dzīvi. Vienīgi esmu kļūdījies, pasakot nepareizi savu diagnozi - man nav cerebrālā trieka, kā daudzi to uzskata un kā saku sižetā, bet gan dzemdību trauma. Mamma bija ļoti nomocījusies. Kad feldčere sapratusi, ka dzemdības nenorit nrmāli, lūdza ārstu izdarīt ķeizargriezienu. Kā vēlāk viņa stāstīja, svētdien dežūrēja jauns ārsts, kas baidōjās pieredzes trūkuma dēļ, vai arī baidījās sabojāt dzemdību nodaļas darba rādītājus, un operācija kavējās, kamēr bija par vēlu. Dzemdības nācās pabeigt ar stangām. ko aplika ap manu galvu. Joprojām ir jūtama rēta uz galvas.

Un tomēr esmu centies dzīvot pilnvērtīgu dzīvi - gan strādājis, gan sportojis, gan izglītojies iespēju robežās. Dievs dzīvē man ir daudz palīdzējis, un aizvedis mani pie dievturiem. Un esmu pateicīgs par to, jo izzināt savas tautas garīgo pagātni ir drošs ceļš uz tās nākotni.

                                
 

  
 
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru